Referat fra bestyrelsesmøde & generalforsamling

Seneste aktivitet i Roligankælderen var generalforsamling 2020 den 29/2 med 10 fremmødte medlemmer. I dag mandag den 9/3 er der kl. 15.30 konstituerende bestyrelsesmøde.

Bestyrelsesmøde, mandag den 9. marts 2020 kl. 15.30 i Roligankælderen.

Fremmødte: Finn, Claus, Børner, Steffen og Glenn.

Afbud: John.

Kort referat fra mødet:

Ad 01) Dagsordenen blev godkendt uden tilføjelser ligesom referatet fra den 13/1 blev underskrevet

Ad 02) Vi har d.d. et solidt indestående før mødet. Vi er d.d. 44 betalende 2020 medlemmer inkl. vore 7 super 2020 sponsorer som også alle har betalt deres sponsorbidrag for 2020.

Ad 03) Glenn kontakter Danske Bank via Forening Direkte i løbet af uge 11 for dels at ordne kasserer skifte papir og dels for at få præget 2 nye hævekort til kasserer og formand samt få svar på Mobile Pay gebyret på 49,- kr. hver måned hvor der er min. 1 transaktion ud over de 0,75 kr.

Ad 04) Konstituering 2020 blev som følger: Formand: Finn. Næstformand: Claus. Kasserer/sekretær/webmaster: Glenn. Bestyrelsesmedlemmer: Svend Åge Børner og Steffen Finne. 1. Suppleant: John Hansen. 2. Suppleant: Ledig indtil videre.

Ad 05) Glenns udkast til nyhedsmail 60 for april og maj blev gennemgået. Det mailes rundt til bestyrelsesmedlemmerne primo april for seneste justeringer og kommentarer før det endeligt ligges op på hjemmesiden samt mailes rundt til samtlige betalende 2020 medlemmer.

Ad 06) Det var nok engang kanon hyggeligt. Har kun hørt positive tilbagemeldinger fra flere af sponsorerne. Et arrangement der skal bibeholdes fremadrettet.

Ad 07) Generalforsamling 2020 var hyggelig med 10 deltagere og god spørgelyst. Der måtte dog gerne have været en 5 - 6 medlemmer flere!

Ad 08) Der var enighed bordet rundt til at sige ja tak til udkastet fra Sport24 på det nye sponsor storflag 2020. Glenn ringer tirsdag til Søren i Sport24 i Nexø og bestiller storflaget.

Ad 09) Glenn kunne oplyse at prisen på et gennemoptryk af Roliganklubben Bornholm halstørklædet anno 2013 vil stå i 41,- kr. stk. ekskl. moms og ekskl. levering ved køb af 100 stk. Glenn fik et ja fra bestyrelsen til at ringe til Ålborg Flagfabrik tirsdag og afgive ordren.

Ad 10) Finn vil nærmest undersøge med KB Tryk i Grindsted om priser på Polo T-shirts med bryst- lomme og Danmarks tryk for bl. a. Bjarne Lund m. fl.

Ad 11) Vi er pt. kun 2 tilmeldte til busturene DK – Norge den 1/6 og DK – Belgien den 5/9.

Ad 12) Glenn vil nærmest forsøge at oprette nye DBU Fanklub medlemskaber for både bestyrelsesmedlemmer og sponsorer. Til lige vil Glenn også gerne hjælpe med at oprette medlemskaber for bestyrelsesmedlemmer via www.Uefa.com med pasnumre som indgang.

Ad 13) Finn vil høre med Pernille Munch om hun har tid og lyst til at fortælle om sin tidligere landsholdskarriere i forbindelse med DK – Finland i Knudsker klubhus lørdag den 13/6.

Ad 14) Der var intet at tilføje under punktet tilføjelser.

Ad 15) Næste møde afholdes i uge 20 efter mødet med Knudsker Fodbold og formand Brian Thorsen er afholdt torsdag den 7/5 kl. 18.30.

Ad 16) Der var intet at tilføje under punktet eventuelt.

Med roligan hilsen.

Glenn.



Ordinær generalforsamling i Roliganklubben Bornholm. Lørdag den 29/2-20 kl. 14. i Roligankælderen.

Fremmødte: Finn, Claus, Svend Åge, Glenn, Connie, Vagn, Ole A., Bjarne L., Bjarne K. og Steffen F.

Kort referat fra mødet:

Ad 1.1) Finn bød indledningsvis alle 10 fremmødte medlemmer velkommen i Roligankælderen.

Ad 1.2) Bjarne Kruse blev foreslået og valgt som dirigent.

Herefter konstaterede Bjarne, at generalforsamlingen var lovlig indvarslet ifølge vedtægterne.

Ad 1.3) Glenn blev foreslået og valgt som referent.

Ad 2.0) Formandens beretning for 2019 blev godkendt. Finn kom i sin beretning rundt om følgende:Claus og Glenn var til et inspirerende DFF møde i Odense, tak til vore 7 sponsorer, vi er ca. 50 medlemmer, vi havde 3 minibusser afsted til Parken samt 1 udetur til Dublin med fly hvor EM billetten blev sikret, vi har fået en heldig EM lodtrækning med 3 hjemmekampe i Parken mod Finland, Belgien og Rusland, der er pt. kun Finn som via sit medlemskab af DBU´s Fanklub har betalt og modtaget 2 billetter til hver af DK´s 3 indledende EM kampe, kun medlemskab af DBU´s Fanklub gør at man kan komme i betragtning til Euro EM 2020 billetter da det er et Uefa arrangement som DBU ikke har noget at gøre med, Glenn vil nærmest forsøge at oprette såvel alle bestyrelsesmedlemmer som sponsorer som ønsker et medlemskab af DBU´s Fanklub således vi senest til EM 2024 i Tyskland kan samle en bus fuld af medlemmer fra Bornholm, foreningen betaler 100,- kr. for hvert medlemskab af DBU, alle med en pc kan tilmelde sig med cpr. nr. og netbank overførsel. Det eneste der kunne ønskes bedre var at vi kunne være lidt flere deltagere til vore lokale arrangementer. Den 8/2 havde bestyrelsen en hyggelig bowlingaften med vore sponsorer, vi er lige nu i gang med at bestille et nyt sponsor storflag samt 100 halstørklæder og få sponsortryk på 100 DK T-shirts inden EM starter den 12/6, vi planlægger sammen med Knudsker Fodbold at lave et fælles arrangement DK – Finland den 13/6 i KNIF´s klubhus som sidst mod Peru til VM 2018, på tirsdag den 3/3 trækkes der lod til Nations League, her kan vi igen trække på billetter fra DFF via vort medlemskab samt supplere op med billetter via DBU og vore medlemskaber til såvel unge som ældre medlemmer som vil sidde mere ned end stå op og få øl i nakken!

Ad 3.0) Glenns fremlæggelse af kassererens reviderede regnskab for 2019 blev godkendt.

Ad 4.0) Kontingentet for 2021er uændret 150 kr. årligt. Dog kun 100 kr. for pensionister og børn.

Ad 5.0) Bestyrelsen havde ikke modtaget så meget som et indkommet forslag.

Ad 6.1) Claus Andersen blev såvel foreslået som genvalgt til næstformand for 2 år.

Ad 6.2) Glenn Hansen blev såvel foreslået som valgt til kasserer for 2 år efter Palle P. ikke ønskede genvalg.

En tilføjelse kommer her før næste års generalforsamling. Enten ændres vedtægterne således at formand og kasserer vælges på generalforsamlingen for 2 år dog ikke samtidig eller også sker det efterfølgende på det konstituerende bestyrelsesmøde og dermed efterleves vedtægterne til fulde som de er lige her og nu.

Ad 6.3) Steffen Finne blev såvel foreslået som nyvalgt til bestyrelsen for 2 år efter Palle P. forlod bestyrelsen.

Ad 6.4) John Hansen blev såvel foreslået som genvalgt til suppleant for 1 år.

Ad 6.5) Bestyrelsen blev bemyndiget af forsamlingen til efterfølgende at finde en 2. suppleant for 1 år.

Ad 6.6) Ole Andersen blev såvel foreslået som genvalgt til revisor for 1 år.

Ad 6.7) Bjarne Lund blev såvel foreslået som nyvalgt til revisorsuppleant for 1 år.

Ad 7.0) Under eventuelt kom der følgende frem: Bestyrelsen vil med sommerens fælles EM arrangement med Knudsker Fodbold og med en 10 års jubilæumsfest gøre sit til at synliggøre foreningen mest muligt overfor medlemmerne. Vi sælger nye pins og badges for 30 kr. stk. Mens Finn vil undersøge prisen på Polo T-shirts med DK logo for bl. a. Bjarne Lund med flere, så vil Glenn i nærmeste fremtid sende en mail rundt til samtlige medlemmer med vejledning i hvordan man bliver medlem af DBU´s Fanklub.

Med Roligan hilsen.

Glenn.

 

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

27.03 | 16:25

Hej Glenn hvor meget koster de nye 2020 t shirt når du for dem hjem sms lige hvor meget de koster henning

...
27.03 | 14:17

Så har alle medlemmer fra 2019 betalt deres kontingent for 2020 i Roliganklubben Bornholm. Såvel kasserer som resten af bestyrelsen takker på foreningens vegne.

...
23.03 | 16:29

Om små 4 uger ankommer der en ny sending Roliganklubben Bornholm/Danmark halstørklæder fra Aalborg Flagfabrik til brug for kommende Nations League kampe for DK.

...
08.03 | 11:40

Det nye sponsor storflag 2020 er klar til at gå i trykken i uge 11. På morgendagens bestyrelsesmøde besluttes det endeligt hvor de 7 sponsorlogoer skal placeres

...
Du kan lide denne side